BILDER FRÅN VÅRA KUNDUPPDRAG
Så här går det till
Vår uppgift är att vara spindeln i nätet genom hela processen och se till att allt i den planen som vi kommit överrens om genomförs i rätt tid och på rätt sätt.
1. Kontakt
Vi får kontakt och vi samtalar via telefon och bestämmer träff för ett första möte.
2. Vårt första möte
Vi kommer hem till dig och du berättar för oss om din/er situation och tillsammans kommer vi fram till hur vi kan hjälpa er.
3. Offert
Därefter går vi hem och räknar på vad det skulle kosta och sammanställer en offert och gör en plan på vad som ska göras.
4. Avtal & tidsplan
Nästa steg är att du/ni skriver avtal med oss och vi gör en tidsplan tillsammans med er.
5. Nu kör vi
Ska huset/lägenheten säljas ser vi till att ta undan det som inte ska vara kvar efter försäljning, vi bokar upphämtning av hjälpmedel om såna finns i hemmet och finns naturligtvis på plats den dagen de ska hämtas.
Vi ser till att huset/lägenheten städas och fönster tvättas.
Vidare ställer vi iordning möbler mm och ibland tar vi även dit lite extra av blommor, mattor, överkast, kuddar, ljus mm så att hemmet kommer i sin fulla potential.
När hemmet sedan är sålt, ser vi till att de saker som ska till auktionsverk kommer dit, andra möbler återbrukas, vår ambition är att så mycket som möjligt från hemmet ska komma till ny användning.
Vi kommer överens med er som kund och mäklaren när flyttstäd ska ske.